[Talk-cz] Atribut ref= na rozcestnících v OSM - zachovejte prosím

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Sobota Září 20 12:57:14 UTC 2014

> Zdravím,

> Zatim
>
> zasílám odkaz na asi 280 fotek převážně rozcestníků z mého mapování.
>
>   http://cmp.felk.cvut.cz/~pisa/foto/tmp/ukazatele.zip

stahnuto a momentalne su v procesu pridavani souboru do db. (uz to tam je,
ale blbe kvuli ", nicmene na mape se zobrazi)

na  http://openstreetmap.cz/editor.html je mozno zobrazit vsechny
rozcestniky v tabulce s odkazem na osm a nejake dalsi mapy. 18 souboru
nemelo souradnice.

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz