[Talk-cz] Atribut ref= na rozcestnících v OSM - zachovejte prosím

Pavel Pisa ppisa4lists na pikron.com
Sobota Září 20 19:12:44 UTC 2014

Díky moc za odvedenou práci.

On Saturday 20 of September 2014 14:57:14 Michal Grézl wrote:
> stahnuto a momentalne su v procesu pridavani souboru do db. (uz to tam je,
> ale blbe kvuli ", nicmene na mape se zobrazi)
>
> na  http://openstreetmap.cz/editor.html je mozno zobrazit vsechny
> rozcestniky v tabulce s odkazem na osm a nejake dalsi mapy. 18 souboru
> nemelo souradnice.

Jak je to s kapacitou serveru? Mám o něj trochu obavu, když to tam
dáváte v plném rozlišení. Má smysl budoucí soubory nějak zmenšit?
Ono i úroveň komprese je pro tyto obrázky, z nichž nás zajímají
v podstatě black&white texty je nesmyslné.
Také jsem si neuvědomil, že fotky nemám otočené podle exifu,
v Geeqie je mám správně. Pro web mám skript, který to řeší dávkově.

Odkazy na mapy jsou moc fajn. Bohužel s jídlem roste chuť :-)
Líbily by se mi odkazy do http://hiking.waymarkedtrails.org/en/
a i do openstreetmap.cz .

Jinak styl pro OSM a turistiku v ČR se mi nejvíce líbí základová
mapa z

  http://ruian.poloha.net/

Za Vaše openstreetmap.cz jsem ale vděčný a to především za generování
image pro Garmin. Pro jiné země jsem si mnohokrát data připravoval
sám, ale tak dobře se mi nastavení (i s opisováním z openstreetmap.cz)
nikdy udělat nepovedlo.

Ještě jednou díky a až nějaká rozcestí nasbírám,
tak je naimportuji/poskytnu,

                      Pavel