[Talk-cz] Atribut ref= na rozcestnících v OSM - zachovejte prosím

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Září 20 19:37:06 UTC 2014

Dne 20.9.2014 21:12, Marián Kyral napsal(a):

> No a Trabant a Ferrari jsou taky v podstatě úplně stejná auta. Obě
> mají volant a čtyři kola ;-)  Schválně, které by sis vybral a proč?
>
> Prostě je na tom vidět, že návrh rozhraní dělal programátor a hlavní
> je, že to nějak funguje. Ovšem od té doby šel vývoj kupředu. Nešlo by
> alespoň nějak implementovat nový vzhled, který je na
> openstreetmap.org? A tu reklamu, když už tam musí být, bych přesunul
> do pravého sloupce (a asi změnil formát na portrét). Tam je místa dost
> a bylo by možné zobrazit větší výřez mapy.
>
> Marián

Ještě jedna poznámečka / prosbička (snad jsem se nedostal na index ;-))

Bylo by možné u stránky o projektu ( http://openstreetmap.cz/about.html
) doplnit krátké povídání a projektu - co je zač, jaký je cíl, kde to
běží, kdo za tím stojí a koho kontaktovat v případě problému nebo
dotazu? Možná by to chtělo i nějakou stránečku s odkazy na další
hostované projekty? Vím o taginfo, ale třeba je těch projektů více.