[Talk-cz] Pravděpodobně chyba v traceru

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Září 24 11:09:04 UTC 2014

Cus, prihodim sem abych nezakladal dalsi thread, lpis tracer je jak sem
zjistil celkem nebezpecny udelator, specielne v lokalitach, kde jsou
nejake plosne objekty.

Defakto se da chovani popsat asi v nasledujicich bodech:
1) objekt ignoruje a castecne/uplne ho prekryje.
2) objekt posune a spravne napoji hranice.
3) objekt poskodi/znici, vytvori duplicitni cesty, ruzne smycky ...
tohle je asi nejzasadnejsi potiz
4) objekt roztahne pres sebe a prevezme z nej i tagovani, casto
duplikuje body/cesty
5) v pripade vice kliku do stejne oblasti duplikuje celou plochu/relaci
i opakovane (tohle plati defakto 100%), nekdy je pak pomerne pracne to
opravit.

Podotykam, ze validator zcela zjevne neodchyti problem vzdy, protoze
neuploaduju pokud mi hlasi chyby, presto se mi povedlo nekolik uploadu s
vyse uvedenyma chybama.

Mimochodem, co takhle nejaky zaskrtitko, ktery vypne overlay hlasek o
trasovani? Stejne se zobrazujou klidne i nekolik minut po akci ...