[Talk-cz] Pravděpodobně chyba v traceru

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Středa Září 24 13:39:55 UTC 2014

Dne 24.9.2014 14:23, Marián Kyral napsal(a):
> Ahoj,
>
>     Podotykam, ze validator zcela zjevne neodchyti problem vzdy, protoze
>     neuploaduju pokud mi hlasi chyby, presto se mi povedlo nekolik uploadu s
>     vyse uvedenyma chybama.
>
> Jak jsem psal výše, něco není jako chyba, ale jako pouze varování (cesty protínající sebe sama).
> Taky záleží, jakou verzi JOSM používáš. Momentálně se věci kolem validací docela hodně mění.

Už mi prošly skrz JOSM i problémy, kde nehlásil ani error ani warning. Nevím jak to vzniklo a je mi
to divný, ale sousední plocha překryla trasované pole tak šikovně že přitom nevytvořila žádnou z
obvyklých chyb/warningů. JOSM nehlásil ani warning "překrývání landuse polygonů". Přišel jsem na to
až dodatečně, jak se vracím k natrasovaným oblastem a vylepšuju v nich detaily.

>     Mimochodem, co takhle nejaky zaskrtitko, ktery vypne overlay hlasek o
>     trasovani? Stejne se zobrazujou klidne i nekolik minut po akci ...
>
> Však to nevadí ne? :-D

Já ty hlášky u sebe ve zdrojáku zrušil, protože mě lezly na nervy :-) Tím zpožděním ztrácí jakýkoliv
smysl. Osobně bych se vykašlal na checkboxy a v případě úspěchu nic nezobrazoval, co se natrasovalo
je přece vidět v mapě.

Martin