[Talk-cz] Par dotazu k turistickym trasam - speciality

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pátek Září 26 19:32:30 UTC 2014

Ahoj,

Dne Pá 26. září 2014 21:07:53, Pavel Moravec napsal(a):

> [...]

už jsem o tom kdysi psal, tento problém mám pro Mapnik vyřešený extra tabulkou
pro turistické cesty. Z relací a jejich částí a samotných otagovaných cest
sestavím geometrie turistických tras a Mapnik pak vykresluje z této tabulky.
Celé to pracuje nad schematem pro Mapnik. Mohu když tak poskytnout a
vysvětlit.

--
Petr