[Talk-cz] Par dotazu k turistickym trasam - speciality

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Pátek Září 26 18:23:58 UTC 2014

1. Já používal kct_none=*.

2. Na stezku pro vozíčkáře jsem narazil jednou v Brně. Byla značena zvlášť, i když vedla souběžně s obyč. trasou. Takže bych ji mapoval separátně.

3. Udělal bych rozhodně dvě relace, kvůli Vámi zmíněné kompatibilitě. Zvážil bych svázání obou relací komentářem typu 'note=Pěší a běžkařská; pěší část zmapována relací xxxxxxx' popř. rodičovskou relací.