[Talk-cz] Haleluja, tramvaje!

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Sobota Září 27 14:06:35 UTC 2014

> On 2014-08-31, 15:54 GMT, Jan Martinec wrote:
> Právě že linkový vedení se změnilo natolik, že bude třeba
> všechny linky projít a (obávám se) tak polovinu jich nasypat
> do OSM úplně odznova: změnilo se za ty dva roky skoro všechno
> :-/ V tomto ohledu chybějící dvaadvacítka je to nejmenší...

No, to je všechno hezké, ale nikdo stejně ještě neudělal nic.
Mám k tomu otázku technickou: je někde návod na to jak v JOSM
pracovat s relacemi pro území větší nežli se dá stáhnout? Např.
ta nešťastná dvaadvacítka je skoro přes celou Prahu. Nebo to
JOSM prostě neumí a jsou na tohle konkrétně lepší nějaká webová
udělátka?

Díky za nakopnutí správným směrem.

Matěj