[Talk-cz] Haleluja, tramvaje!

Petr Kadlec petr.kadlec na gmail.com
Sobota Září 27 15:33:11 UTC 2014

> Mám k tomu otázku technickou: je někde návod na to jak v JOSM
> pracovat s relacemi pro území větší nežli se dá stáhnout? Např.
> ta nešťastná dvaadvacítka je skoro přes celou Prahu. Nebo to
> JOSM prostě neumí a jsou na tohle konkrétně lepší nějaká webová
> udělátka?
>
> Díky za nakopnutí správným směrem.

Asi záleží, co znamená to „pracovat s relacemi“? Pokud chci třeba jen
opravit stávající trasu tramvaje, načtu si její relaci (třeba tím, že
stáhnu kousek kolem nějaké zastávky), dám editovat tu relaci a tam vyberu
stáhnout všechny prvky relace (Alt+Home). Tím se mi načtou ulice napříč
celou Prahou, když někde potřebuju něco víc (nebo je třeba někde díra), dám
si normálně stáhnout příslušný kousek. Případně existují pluginy, které
umožňují načíst oblast podél cesty či sady cest.

-- Petr Kadlec / Mormegil