[Talk-cz] Oprava relaci landuse=forest

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Pondělí Září 29 19:52:40 UTC 2014

Dne 29.9.2014 17:54, Martin Švec - OSM napsal(a):

> Co jsem zatím prostudoval, tak by mělo být bezpečné odebrání landuse=forest z inner cest, za
> předpokladu že je to jediný tag spolu s tagy source/created_by/name. Pokud je tam víc tagů, čistě teoreticky můžeme poškodit mapu (napadá mě ostrůvek listnatého lesa uvnitř jehličnatého). Zkusím vyselektovat z databáze jestli něco takového hrozí...
>
> (Bavíme se o podmnožině old-style multipolygonů bez otagované relace.)

Takže ano, hrozí, přesně ve dvou případech :-)

...jednou les uvnitř lesa, podruhé les rychlerostoucích dřevin, oboje
rendrováno jako díra. V obou případech důsledky editování old-style
multipolygonů kvůli LPISu.

https://www.openstreetmap.org/way/26108222

...tady jsou díry v pořádku, i když mají i jiné tagy.

A jedna nesouvisející zajímavost. Uniká mi logika dvou multipolygonů,
z nichž každý popisuje část Dendrologické zahrady v Průhonicích a mají
společnou outer cestu:

Martin