[Talk-cz] Oprava relaci landuse=forest

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Pondělí Září 29 15:54:45 UTC 2014

Dne 29.9.2014 15:10, Petr Vejsada napsal(a):

> no tedy, to jsem nevěděl, že landuse je i na inner. Myslím, že landuse=forest by se mělo
> z těch inner odstranit.

Co jsem zatím prostudoval, tak by mělo být bezpečné odebrání landuse=forest z inner cest, za
předpokladu že
je to jediný tag spolu s tagy source/created_by/name. Pokud je tam víc tagů, čistě teoreticky můžeme
poškodit
mapu (napadá mě ostrůvek listnatého lesa uvnitř jehličnatého). Zkusím vyselektovat z databáze jestli
něco
takového hrozí...

(Bavíme se o podmnožině old-style multipolygonů bez otagované relace.)

Martin