[Talk-cz] Mapy.cz s openstreetmap daty

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Duben 14 13:21:45 UTC 2015

Dne 14.4.2015 v 13:32 Marián Kyral napsal(a):
> Ahoj,
> kdyby náhodou někdo nezachytil, mapy.cz rozšiřují své pokrytí na celý
> svět. Mimo ČR budou používat data OpenStreetMap. Prý budou do OSM i
> aktivně přispívat. Bohužel pouze mimo ČR. Takže ta zůstane jen a pouze
> na nás.

Otazka casu ... ;D. OSM se mimo CR uz pouziva.

To aktivni prispivani mimo CR bych pak videl tak, ze nekdo bude hulakat
ze je nekde spatne krizovatka, tak se tam po 134 upozorneni nekdo podiva.

Nebo si mam naivne myslet, ze seznam bude sacovat wiki a zkoumat jake
zdroje v tom kterem state jsou k dizpozici? Nebo ze by si dokonce nejaka
data za tim ucelem koupil? To mi prijde jako prilis velky scifi.