[Talk-cz] Mapy.cz s openstreetmap daty

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Duben 14 15:51:55 UTC 2015

On 04/14/2015 03:21 PM, jzvc wrote:

> Otazka casu ... ;D. OSM se mimo CR uz pouziva.

OSM data používá Seznam i v ČR, úplně potichu s tím vyjeli - jakýkoli changeset
z OSM se obratem objevuje na Mapy.cz - poprvé jsem si náhodou všiml před pár
měsíci tady, za OSM planet lagují cca o pár týdnů:
http://www.openstreetmap.org/changeset/27424702#map=19/50.04196/14.46203

Aspoň to "(c) přispěvatelé Openstreetmap" na mapě mají - ale zajímalo by mě, jak
to mají s kolektivní/derivativní databází.

Honza "Piškvor" Martinec