[Talk-cz] Mapy.cz s openstreetmap daty

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Duben 15 06:20:17 UTC 2015

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Martinec <jan na martinec.name>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 14. 4. 2015 19:50:03
Předmět: Re: [Talk-cz] Mapy.cz s openstreetmap daty

"On 04/14/2015 06:22 PM, Miroslav Suchý wrote:

> To bych si dovolil nesouhlasil. Možná ty changesety sledují a berou jako
> zdroj informací co se kde změnilo. Ale rozhodně je nekopírují a už vůbec
> je automaticky nepřebírají.

Ten changeset na Kačerově přebrali i s chlupama (předtím v OSM nebylo
vůbec nic, a poté to Seznam zcela nezávisle zmapoval _identicky_ s OSM,
včetně tý neveřejný lávky do depa...tak určitě). Ale já s tím problém
nemám: licenci (zdá se) dodržují, attribution mají, proč ne - každý
renderer navíc je dobrá věc :)
"

Nevím jak to mají v Seznamu rozdělené, ale asi bude hodně záležet na lidech.
Někdo třeba monitoruje OSM, jiný ne. Případně záleží na obsahu daného
changesetu. Těžko říct, možností je hodně.