[Talk-cz] Mapy.cz s openstreetmap daty

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Duben 14 17:48:48 UTC 2015

On 04/14/2015 06:22 PM, Miroslav Suchý wrote:

> To bych si dovolil nesouhlasil. Možná ty changesety sledují a berou jako
> zdroj informací co se kde změnilo. Ale rozhodně je nekopírují a už vůbec
> je automaticky nepřebírají.

Ten changeset na Kačerově přebrali i s chlupama (předtím v OSM nebylo
vůbec nic, a poté to Seznam zcela nezávisle zmapoval _identicky_ s OSM,
včetně tý neveřejný lávky do depa...tak určitě). Ale já s tím problém
nemám: licenci (zdá se) dodržují, attribution mají, proč ne - každý
renderer navíc je dobrá věc :)

Honza P. Martinec