[Talk-cz] kresleni vodniho toku s vodni nadrzi

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 28 04:54:38 UTC 2015

Ahoj,

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vozdecký <vop na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 27. 4. 2015 23:18:48
Předmět: Re: [Talk-cz] kresleni vodniho toku s vodni nadrzi

"
Ahoj,

diky za odpovedi, ale pro uplnost si dovoluji dodat, ze na toto jsem se ne
zcela ptal. Tyto tagy totiž zmiňované WAYe již mají. Podstatou dotazu byly
ty casti textu, ktere byly oznaceny otaznikem:
1) mam navazne nadzemni a podzemni casti "scelit" relaci?

"

Pokud ty dvě cesty mají společný uzel (a to by měly mít), tak ne.

"
2) mam vodni tok mizejici pod zemi "scelit" podzemnim vedenim toku i kdyz
jde jen o "tuseny" tok?

"

Myslím, že jo. Na tu "tušenou část" přidej "fixme=". Něco jako "potřebuje
zpřesnit" nebo "pouze odhad".

Marián

"

S diky