[Talk-cz] Fwd: Hromadná reklamace stavebních objektů

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Prosinec 1 09:16:54 UTC 2015

Dne 30.11.2015 v 19:16 Petr Vejsada napsal(a):
> Ahoj,
>
> tento vtipný článek
>
> http://zpravy.idnes.cz/aktiviste-softwarem-odhalili-tisice-chyb-uradu-f5c-/domaci.aspx?c=A151130_145927_domaci_zt
>
> mi připomněl, že ČÚZK si nejspíš také zaslouží zahltit a nejspíš poslat
> reklamaci do datovky, aby se "neztratila" ;-)
>
> Můj mail s dotazem samozřejmě bez jakékoli reakce, nepočítám-li reakci robota,
> ujišťujícího mě, že se mému podání budou ihned věnovat.

Cus, to je u nas normalka ...

Jinak co takhle adresni bod vs ulice ... opakovane narazim na takove,
ktere jsou kilometry od nejblizsi ulice toho jmena.

BTW: sme v tech reportovanych schopny detekovat, ze se v RUIAN neco
pripadne zmenilo?