[Talk-cz] Prušánky - vandalismus?

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Pondělí Prosinec 7 10:55:57 UTC 2015

Ahoj,
pár postřehů k tomuto případu:

Možná je to dojem, ale úpravy proběhly na podzim loni i letos, přijde mi
to jako následek školního roku. Představa že by se každý rok takto
vyrojili další... :-/ Já jsem se k nim dostal přes bordel v centru Brna,
kde jeden z těchto miláčků takto také vylepšil mapu
http://www.openstreetmap.org/node/2059921432/history

Odněkud se tyto osoby musí brát, ne? Možná by mělo smysl zavolat tam do
školy http://www.zsprusanky.cz/kontaktni-informace.phtml , zeptat se na
vyučujícího "informatiky" a zeptat se ho jestli ukazuje OSM - a natvrdo
požádat aby přestal ukazovat jak přispívat do OSM. Myšleno tak, že děti
si budou hrát a zlobit tak jako tak, ale nemusí to být v mapě. Vhodné je
ukázat něco na kreslení vlastních izolovaných map, jako např. umap. Nebo
je to blbost?

Hezký den,
Vláďa