[Talk-cz] Multipolygony lesů - převod starého tagování na nové

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Pondělí Prosinec 7 20:54:01 UTC 2015

Ale tentokrát to nejsem já :-) Pokud si vzpomínám, tehdy jsem z toho tiše vycouval, protože se
vyskytla řada nejasných situací a nebylo jasné, jestli něco nerozbijeme. Víc viz thread. Navíc změn
multipolygonů by bylo tolik, že to zavánělo porušením pravidla "používejte nový styl tagování ale
neopravujte hromadně starý".

Overpass query jsem taky nedal.

Martin