[Talk-cz] Fwd: Vandalismus v důsledku výuky Informatiky u vás na škole

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Sobota Prosinec 19 22:40:18 UTC 2015

Dne 19.12.2015 v 23:02 Marián Kyral napsal(a):

> Nějaká reakce?

Ano, teprve teď jsem si ji přečetl. Bývalí deváťáci - konkrétně
Viktor Čech, Tomáš Blaha, Dominik Fojtík, Tomáš Kříž a Stanislav Zálešák
jen tak z plezíru blbly v mapě, něco učitel našel a opravil ale
evidentně ne všechno.
Nové žáky učí jinak a prý to už nehrozí.

> Normálně bych se mrknul na ty problematické uživatele a udělal revert
> všech jejich změn. Ono to není jen to, co je vidět, ale v okolí Prušánek
> je plno takových pokusů, že tam je nějaká cesta, která má jen tag name a
> ta se samozřejmě nevykresluje. Ale v databázi je.
+1
Akorát nevím jak se reverty dělají.

Mirek