[Talk-cz] Fwd: Vandalismus v důsledku výuky Informatiky u vás na škole

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Prosinec 19 22:51:51 UTC 2015

Dne 19.12.2015 v 23:40 Miroslav Suchý napsal(a):

> Ano, teprve teď jsem si ji přečetl. Bývalí deváťáci - konkrétně
> Viktor Čech, Tomáš Blaha, Dominik Fojtík, Tomáš Kříž a Stanislav Zálešák
> jen tak z plezíru blbly v mapě, něco učitel našel a opravil ale
> evidentně ne všechno.
> Nové žáky učí jinak a prý to už nehrozí.

No ony se tam některé změny objevily teprve v létě, to už učitel asi
nečekal. Jinak pochybuji, že by si nevšiml, že místo školy učí v
nemocnici Blázinec ;-)

> +1
> Akorát nevím jak se reverty dělají.

Nikdy jsem to nedělal, jen vím, že do JOSM na to existuje plugin:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/JOSM/Plugins/Reverter
Ale jak tak na to koukám, tady to jde jen po changesetech - nelze zrušit
všechny changesety uživatele najednou. To zřejmě umí jen Data Working Group.

Marián