[Talk-cz] Zeleznice CR

Libor Skala skala.libor na seznam.cz
Neděle Prosinec 20 21:26:11 UTC 2015

Až se na pracovišti zastaví GISák, proberu s ním zdroje dat a případně
nějaké kontakty na zdroj, abychom mohli vyřešit tyhle nesrovnalosti.
Pravděpodobně to budeme řešit až po Novém roce.

Co jsem koukal, tak problém asi bude dělat poloha přejezdů u vleček. V
Dymokurech  je P4582 navázán na špatnou polohu v souvislosti s přejezdem
vlečky. U popisu toho přejezdu je i kilometráž trati/vlečky která sedí
na přejezd se silnicí III třídy, ale chybná je GPS souřadnice. Zdrojem
problémů je tak XLS tabulka přejezdů od SŽDC, kterou občas posílají
mailem a kterou pravděpodobně HZS zpracovává strojově a neřeší rozpory
dokud je na ně někdo neupozorní.

S pozdravem

Libor Skala