[Talk-cz] Fwd: Vandalismus v důsledku výuky Informatiky u vás na škole

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Úterý Prosinec 29 07:54:21 UTC 2015

omlouvám se offtopic dotaz, ale OSM jsou k podobnými typům útoků hodně
otevřené - neprobíralo se někde na globálním fóru něco na téma, jak tomu
zabránit? Např. nutnost schvalování změn seniory a tak?

na druhou stranu wikipeide je taky hodně otevřená a zatím funguje, tak asi
to nebude tak horký