[Talk-cz] Fwd: Vandalismus v důsledku výuky Informatiky u vás na škole

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Prosinec 27 16:05:44 UTC 2015

Dne 20.12.2015 v 00:11 Marián Kyral napsal(a):

> Případně takto se dají vytáhnout všechny objekty uživatele a pak je
> ručně smazat.
> Dal by se udělat i skript, který smaže všechny objekty daného uživatele
> ve verzi 1.
>
> Marián

Tak jsem využil toho, že si dcerka přes vánoce uhnala nějaký chrapot a
tudíž jsme museli zrušit dnešní plánovaný výlet a mohl jsem se vrhnout
na Prušánky.
Revert jsem nakonec zavrhl, na některých objektech se měnil název i
desetkrát. Zřejmě probíhala nějaká soutěž ;-) Takže jsem prošel to
prošel ručně a odstranil rádoby vtipné názvy a zjevné blbosti, jako
třeba adresní body na cestě, cesty s názvem cesta a pod.
Taky jsem doplnil některá POI ze stránek obce - ale je vtipné, že třeba
lékárna je v budově zdravotního střediska a jaksi tam chybí přesná
adresa toho zdravotního střediska :-D

Nakonec jsem na data spustil validaci JOSM, pročistil co to šlo a nahrál.
Přesto, mi určitě něco uniklo. Jestli to tam někdo znáte, nebylo by na
škodu, kdyby na to mrknul ještě někdo jiný. Případně pan učitel ;-)

Díky,