[Talk-cz] Tag "network" na pěších turistických trasách

LM lukasmi na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 31 07:15:23 UTC 2015

Ahoj, s tímto názorem o tváření se, že to není cice relací souhlasím. Dále mi samotnému přijde, že Vámi zmiňované doporučení KČT již nedodržuje a bylo by dle mého názoru nešťastné,  kopírovat ve sto procentech jeden tag druhým.
Přikláním se k názoru a vzebrubnem odhadu délky trasy. Významnost, například dle počtu cílů na trase, mi přijde jako velice subjektivní hodnocení.

LM