[Talk-cz] Tag "network" na pěších turistických trasách

Václav Kubíček vase.k na centrum.cz
Středa Prosinec 30 10:30:55 UTC 2015

U nás to taky tak fungovalo (viz odkaz níže), než si KČT vymyslel, že na rozcestníkách nebude značit čísla tras, ale čísla rozcestníků.
Nevím jestli si stále vede svojí evidenci číslování tras, ale k té my se asi bohužel nikdy nedostaneme...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Turistick%C3%A9_zna%C4%8Den%C3%AD_v_%C4%8Cesku_a_na_Slovensku#Evidence_zna.C4.8Den.C3.BDch_cest

Vašek

Dne 29. prosince 2015 23:12 Václav Kubíček <vase.k na centrum.cz> napsal(a):
> Také souhlasím s klíčem OTM, jen s jednou menší úpravou, že žlutá by patřila
> do "rwn" a do "lwn" bych nacpal různé místní a naučné stezky.
>
> Podobně to mají Slováci viz
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Slovakia/Hiking_routes#Hiking_Routes_Networks_and_Numbering <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Slovakia/Hiking_routes#Hiking_Routes_Networks_and_Numbering>

Koukal jsem, ale prijde mi, ze i podle cisla cesty to KST pomerne
striktne dodrzuje, pak to tedy dava smysl i pro "network".
U KCT viz komentar dole.

> [...]
> byla navržena pro OpenTrackMap (OTM):
> červená – dálkové nebo hřebenové trasy
> modrá – významnější trasy
> zelená – místní trasy
> žlutá– krátké trasy, spojovací cesty, zkratky
> takto je to pořád ještě uvedeno i na Wikipedii:
> https://cs.wikipedia.org/wiki/Turistick%C3%A9_zna%C4%8Den%C3%AD_v_%C4%8Cesku_a_na_Slovensku <https://cs.wikipedia.org/wiki/Turistick%C3%A9_zna%C4%8Den%C3%AD_v_%C4%8Cesku_a_na_Slovensku>
>
> Pokud to KČT považuje za stále platné, tak bych se přikláněl k otmu
> to nechat podle původního klíče OTM: červená nwn, modrá/zelená rwn,

Podle meho nazoru a podle map to je asi porad platne pravidlo, ktere
ale neni striktni ale spise zakladni doporuceni. Cast tras tak bude
odpovidat, ale najdou se i takove, ktere pujdou proti. Za mne je tedy
zakladni otazka, jestli tak "network" bude jen automaticky kopirovat
jiny atribut (treba prave barvu) nebo bude definovan nezavisle - prave
treba delkou trasy nebo poctem kraju/okresu apod. Za mne prvni
varianta nedava moc smysl, resp. je to cisty duplikat a muze to
doplnovat a opravovat/kontrolovat automat. Pro mappery je to pak
nezajimave.

Proto jsem se ptal i na realne vyuziti, protoze podle toho by se dalo
lepe rozhodnout, jak s tim nalozit a k cemu je to dobre.

Bye