[Talk-cz] www.weeklyosm.eu v češtině - hledám dva korektory

Jan Martinec jan na martinec.name
Čtvrtek Leden 8 15:00:42 UTC 2015

Ahoj,

předpokládám, že víte o existenci http://www.weeklyosm.eu/ , totiž týdenního
shrnutí zajímavých zpráv okolo OSM; napadlo mě, že by se to hodilo i v češtině:
není těch zpráv příliš (cca stránka týdně), a rozhodl jsem se to překládat.

Odepsali mi, jak je můj zájem těší, ale že každý překlad má mít kromě
překladatele ještě dva korektory:
> in order to maintain a certain stability and quality to the weekly we decided on working in teams for each language. The current workflow
> entails a translator and two proofreaders

Nuže - najdou se tu dva odvážlivci, kteří si týdně udělají čas tu stranu
přeloženého textu po mně přečíst a zkritizovat, než ji vypustíme do světa?

Honza "Piškvor" Martinec