[Talk-cz] K?T poru?uje licenci OSM

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pondělí Červen 29 10:14:01 UTC 2015

On Mon 2015-06-22 17:26:22, Pavel Pisa wrote:
> Ahoj Pavle i ostatní,

> Určitě od nich nemůžeme požadovat průběhy. OSM mapu jako podklad
> pro vykreslení vlastní vrstvy použít mohou a nic vracet nemusí.
> To je zcela v pořádku.
>
> Ale zásadní porušení licence OSM je neuvedení informace, že pro jako
> podklad je použitá databáze nebo přímo dlaždice z OSM. Pokud není
> něco zcela špatně u mě nebo v OdbL (znova jí teď kvůli tomu číst nestíhám),
> tak tato informace uvedená být musí a bez toho je to neoprávněné použití
> díla, tedy v krajním případě to lze klasifikovat jako krádež.

No, kradezi bych to nenazyval, necht jsou veci nazyvany pravymi jmeny.

Ono to vypada, ze licenci k vyrenderovane mape urcuje ten, kdo ji
vyrenderoval... takze je dokonce mozny ze to co queer.kct.cz delal
bylo v poradku.

Svet byl jednodussi kdyz jsme se tvarili ze mapa a vsechno z ni
vyrenderovane je CC-BY-SA... (i kdyz to mozna nebylo vymahatelne).

Kazdopadne jsem rad, ze se tam copyright objevi...

									Pavel