[Talk-cz] K?T poru?uje licenci OSM

Václav Řehák rehakv01 na gmail.com
Pondělí Červen 29 12:46:14 UTC 2015

" licenci k vyrenderovane mape urcuje ten, kdo ji vyrenderoval"

To by mě zajímalo, jak si tohle odvodil. Já čtu v [1] toto:

"Attribute: You must attribute any public use of the database, or works
produced from the database, in the manner specified in the ODbL"

Předpokládám, že vyrenderované dlaždice jsou "works proced from the
database"

[1] http://opendatacommons.org/licenses/odbl/summary/