[Talk-cz] semestralni projekt - napady

Martin Tesar osmmtb na gmail.com
Pátek Březen 6 13:49:45 UTC 2015

No já bych úplně netvrdil, že na to dlabou, podle mě to spíš do výchozí
vrstvy openstreetmap-carto nepatří, a proto to tam není.

Ono se nedá do jedné mapy nacpat všechno, teď byste chtěli turistické
trasy, potom se k tomu hodí vrstevnice atd. Navíc vrstevnice nejsou OSM a
tak do carto nepůjdou nikdy.

Když už tak by se to dalo dodat do nějaké jiné mapy nad daty OSM, třeba
Mapbox Outdoors, OpenCycleMap apod. a přidat jako vrstvu na
openstreetmap.org.

Martin