[Talk-cz] semestralni projekt - napady

Ladislav Laska laska na kam.mff.cuni.cz
Pátek Březen 6 18:30:32 UTC 2015

Ahoj,

pokud vím, mapnik (snad ani nic jiného) neumí renderovat slušně turistické
značky (například jako v mapách kčt..). To co jsem zatím viděl, ať je to
poloha.net, waymarkedtrails, nebo něco jiného, všechno to kreslí v jedné lajně,
když je značek více, tak je to střídá, a co je nejhorší, pokud je to nějaká méně
kvalitní cesta, informace o její kvalitě tím občas zanikne (tj. vyrenderuje se
jenom značka, ale už nepoznám, jestli je to track nebo path). Jako příklad jsem
si všimnul zrovna nedávno zelenou turistickou procházející Javorníkem nad
Veličkou.

Myslím, že kdyby mapnik uměl hezky renderovat turistické značky, dalo by se to
zveřejnit na openstreetmap.org, což bych opravdu jásal a mapoval turistické
ještě víc, než teď :-). Myslím, že tomu nic nepřekáží, ani vrstevnicím, vzhledem
k existenci "Cycle Map", která vrstevnice již má (má taky problém s renderováním
názvů měst, typicky mi vyrenderuje kdejakou vesničku, ale na velké město se
vyprdne a já ho marně v mapě hledám a myslím si, že jsem ztracen).

Osobně bych se vůbec nezlobil, kdyby se tamtéž objevily i konské stezky a
běžkařské trasy, ale jedno po druhém...