[Talk-cz] Vykreslování turistických tras (Re: semestralni projekt - napady)

Pavel Pisa ppisa4lists na pikron.com
Pondělí Březen 9 13:34:16 UTC 2015

Zdravím,

všiml jsem si diskuze na téma vykreslování značek.

Možná jdu s křížkem po funuse, ale celosvětové vykreslování
značek ne jen pro pěší již před mnohal lety vyšešila
Sarah Hoffmann Lonvia.de. Projekt je nyní přesunutý na

http://hiking.waymarkedtrails.org/en/

Vzhledem k rozmanitosti způsobů značení nevyužívá barvy
pro trasy, ale pouze pro rozdělení tras podle důležitosti.
Značku pak přidává jako zmenšený náhled/symbol podle osmc.

Kompletní projekt je v GITu na GitHubu https://github.com/lonvia

Doplnění hledání tras by bylo pěkné.

Na druhou stranu pro českou republiku jsou mapy na poloha.net
přehlednější. I když mě by se líbilo, pokud by šlo u tras nastavit
trasparenci. Někdy vedení značky středem cesty zakrývá typ komunikace.

Jinak studentské projekty pro openstreetmap také rádi studentům
nabídneme. Letos chceme, aby si studenti i něco s OSM daty
vyzkoušeli v rámci předmětu Open Source Programování

https://support.dce.felk.cvut.cz/osp/

Pokud by se našel čas, tak bychom si i rádi s někým o možnostech
popovídali. Čas je ale opravdu problém.

S pozdravem,

               Pavel Píša