[Talk-cz] Vykreslování turistických tras (Re: semestralni projekt - napady)

Ladislav Laska laska na kam.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 9 14:07:01 UTC 2015

Ahoj,

> Možná jdu s křížkem po funuse, ale celosvětové vykreslování

o různých pozitivech a negativech vykreslování již diskuse proběhla, včetně
waymarkedtrails a historie, takže se k tomu nebudu vyjadřovat a raději se odkážu
na předchozí emaily.

> Jinak studentské projekty pro openstreetmap také rádi studentům
> nabídneme. Letos chceme, aby si studenti i něco s OSM daty
> vyzkoušeli v rámci předmětu Open Source Programování
>
> https://support.dce.felk.cvut.cz/osp/
>
> Pokud by se našel čas, tak bychom si i rádi s někým o možnostech
> popovídali. Čas je ale opravdu problém.

Inu, to vypadá podobně, jako předmět který u nás chvíli vedl Pasky na MFF :-).
Myslím, že se nějaké vhodně obtížná práce najde třeba v mapovátku Merkaartor,
které jsem nedávno adoptoval a snažím se ho trošku zvelebovat. Třeba do té doby
doženu majitele serveru k oživení webu :-)

--
S pozdravem Ladislav Láska                          <laska na kam.mff.cuni.cz>
Katedra Aplikované Matematiky, MFF UK               tel.: +420 739 464 167