[Talk-cz] Vykreslování turistických tras (Re: semestralni projekt - napady)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Březen 10 04:27:06 UTC 2015

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Pisa <ppisa4lists na pikron.com>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 9. 3. 2015 14:37:29
Předmět: Re: [Talk-cz] Vykreslování turistických tras (Re: semestralni
projekt - napady)

"Zdravím,

všiml jsem si diskuze na téma vykreslování značek.

Možná jdu s křížkem po funuse, ale celosvětové vykreslování
značek ne jen pro pěší již před mnohal lety vyšešila
Sarah Hoffmann Lonvia.de. Projekt je nyní přesunutý na

http://hiking.waymarkedtrails.org/en/

Vzhledem k rozmanitosti způsobů značení nevyužívá barvy
pro trasy, ale pouze pro rozdělení tras podle důležitosti.
Značku pak přidává jako zmenšený náhled/symbol podle osmc.

Kompletní projekt je v GITu na GitHubu https://github.com/lonvia

Doplnění hledání tras by bylo pěkné.
"

Ty barvy jsou strašný nezvyk. Ta nastavitelná průhlednost není špatný nápad,
ale nevím, jestli by mne to po nějakém čase nezačalo otravovat. Přece jen,
když je trase vedle cesty, vidím všechny podstatné informace najednou.

"
Na druhou stranu pro českou republiku jsou mapy na poloha.net
přehlednější. I když mě by se líbilo, pokud by šlo u tras nastavit
trasparenci. Někdy vedení značky středem cesty zakrývá typ komunikace.
"

Jít by to mělo. Jen si s tím trochu pohrát.

http://geohackers.in/2013/10/leafelt-layer-opacity-control-using-html5-
slider/

Marián

"
Jinak studentské projekty pro openstreetmap také rádi studentům
nabídneme. Letos chceme, aby si studenti i něco s OSM daty
vyzkoušeli v rámci předmětu Open Source Programování

https://support.dce.felk.cvut.cz/osp/

Pokud by se našel čas, tak bychom si i rádi s někým o možnostech
popovídali. Čas je ale opravdu problém.

S pozdravem,

Pavel Píša