[Talk-cz] Vykreslování turistických tras (Re: semestralni projekt - napady)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Březen 11 13:16:22 UTC 2015

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Machek <pavel na ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 10. 3. 2015 21:53:08
Předmět: Re: [Talk-cz] Vykreslování turistických tras (Re: semestralni
projekt - napady)

"On Tue 2015-03-10 05:51:31, Marián Kyral wrote:

> [...]

JOSM je velmi low-level editor. Merkaator se snazi byt
privetivejsi. (Potom taky JOSM vypada hrozne a je linej. Ale porad je
nejlepsi co znam :-) )
"

No líný možná občas ano (ale já mám docela dost silný stroj s dostatkem
paměti, tak to nepociťuji).

A vzhled se dá přizpůsobit. Já používám téma "nimbus". To mi vyhovuje.