[Talk-cz] Merkaartor vs JOSM

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Březen 10 09:10:32 UTC 2015

---------- Původní zpráva ----------
Od: Karel Volný <kavol na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 10. 3. 2015 10:03:28
Předmět: [Talk-cz] Merkaartor vs JOSM

"Dne Út 10. března 2015 05:51:31, Marián Kyral napsal(a):
> Od: Ladislav Laska <laska na kam.mff.cuni.cz>
zvelebovat.

ó budiž pochválen velkou chválou dobrodinec náš :-)

> Jaké jsou výhody Merkaartoru oproti JOSM (kromě toho, že je v C++)?

za sebe můžu říct, že především mentalita

to není jen C++, ale i Qt ... motá se kolem toho jiná sorta vývojářů než
třeba
kolem GTK+ (ok, to je špatný příklad, to je zprzněné C) nebo například FLTK

prostě se mi s ním pracuje dobře (až na nějaké mušky samozřejmě), zatímco
JOSM
nebo teď ta nová webová blbost u mě neustále vyvolává pocity jako "WTF, co
tím
chtěl básník říci, jak mám kua udělat to co chci?!?"
"

Ráno ve vlaku jsem si Merkaartor zkompiloval a po spuštění se dostavil
stejný WTF pocit ;-)

Ke čtení návodu jsem se zatím nedostal.

Javu taky moc nemusím, do KDE by mi Qt aplikace lépe zapadla, ale možnosti
JOSM, množství pluginů a jiných zdrojů JOSM nevýhody javy převáží.