[Talk-cz] Merkaartor vs JOSM

Ladislav Laska laska na kam.mff.cuni.cz
Úterý Březen 10 09:53:20 UTC 2015

Ahoj,

jup, asi opravdu mentalita. Mě se osobně s ním pracuje o něco lépe, přijde mi,
že je mnohdy přímočařejší. C++ může být trošku prokletí, docela mi trvalo, než
jsem zdebugoval většinu bugů a pořád mi tam visí report na crash, který neumím
zreprodukovat...

Je ale třeba pravda, že za poslední léta jsom získal tolik podpory a tolik
featur, že je asi Mekaartor nemá nikdy šanci dohnat, třeba co se různých pluginů
týče.

Osobně mu ale dám přednost na takové to malé mapování skoro vždy; krom toho, že
ho umím provozovat na svém postarším notebooku, narozdíl od josm :-)

Když už jsem se prozradil, tak pokud máte nějaké postřehy a nápady, tak mě
neváhejte kontaktovat, určitě si to alespoň poznamenám a někdy okolo léta bych
se i mohl dostat k implementování nějakých větších featur, nejen opravování bugů
:-). Ale jak začíná jaro, brzy vypustím současnou verzi, která nepadá jak shnilé
švestky, k používání. Jdu kopnout do Svena, ať zprovozní web :-)

--
S pozdravem Ladislav Láska                          <laska na kam.mff.cuni.cz>
Katedra Aplikované Matematiky, MFF UK               tel.: +420 739 464 167