[Talk-cz] Rozdíl mezi road a track?

Jan Martinec jan na martinec.name
Čtvrtek Březen 26 08:50:45 UTC 2015

On 03/26/2015 08:37 AM, Miroslav Suchý wrote:
> Teď jsem narazil v Brně-Bystrci v Kočičím žlebě na cestu která je:
>   highway=track
>   sufrace=asphalt
>
> Což mě zarazilo. Vždycky [*] jak na cestě byl asfalt, tak jsem ji značil jako
> [service,minor] road. Track jsem nechával jenom pro lesní a polní cesty bez
> asfaltu až do té urovně dokud tam projede tereňák nebo traktor.
> Jaký je váš názor na asfaltové lesní cesty?
>
> [*] Teda až na Rumunsko, kde silnice bez asfaltu jsou docela běžné.

Ono je to i historicky podmíněné - třeba pražský Kunratický les má hromadu cest
s highway=track. A loni na některých přibyl asfalt, čímž se změnily ze
surface=compacted na surface=asphalt. Nestaly se tím silnicemi, stále podléhají
týmž omezením jako předtím, jenom mají jiný povrch.

Honza "Piškvor" Martinec