[Talk-cz] Rozdíl mezi road a track?

Karel Volný kavol na seznam.cz
Čtvrtek Březen 26 09:35:24 UTC 2015

zdar,

Dne Čt 26. března 2015 08:37:40, Miroslav Suchý napsal(a):
> Teď jsem narazil v Brně-Bystrci v Kočičím žlebě na cestu která je:
>    highway=track
>    sufrace=asphalt
>
> Což mě zarazilo. Vždycky [*] jak na cestě byl asfalt, tak jsem ji značil
> jako [service,minor] road. Track jsem nechával jenom pro lesní a polní
> cesty bez asfaltu až do té urovně dokud tam projede tereňák nebo traktor.

tak teoreticky by mělo platit něco jako

má to číslo u ŘSD?
ano => road
ne => track

což nám ovšem pokulhává třeba na těch service

takže bych se řídil předpokládaným _účelem_ - jestli ta cesta je od toho aby
tam jezdily osobáky, a ne jestli tam fyzicky mohou projet

> Jaký je váš názor na asfaltové lesní cesty?

že je to zvrhlost ... zrovna dneska jsem se bavil v servisu na téma, jak
ekoteroristi chtějí nahánět auta bez filtru pevných částic, ale na druhou
stranu lesy si "zabetonovávat" necháme?

ale to jsi asi slyšet nechtěl :-)

K.