[Talk-cz] Bordel

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Úterý Květen 5 07:52:33 UTC 2015

Ahoj,

Dne Út 5. května 2015 09:42:31, Marián Kyral napsal(a):

> V té době to bylo asi nejlepší a nejrychlejší řešení. Ale raději alespoň
> takhle než vůbec. On ten reverter plugin to udělá skoro stejně - dané uzly
> smaže.

já tohleto (mazání bezprizorních entit) dělám už delší dobu, ale takováto
porce nebyla ještě nikdy - ani když jsem to dělal poprvé. Poprvé to bylo kolem
100k uzlů. Přes 200k uzlů - to je 5 changesetů. Co jsem si to zběžně
prohlížel, tak některé tyto bezprizorní uzly dokonce pocházely z changesetu,
který byl okomentován sám o sobě jako revert.

> Ono vůbec nejlepší řešení by bylo to nějak ošetřit v JOSM. Tedy, že by si
> editor takovéto situace pohlídal a v případě problémů s nahráním changesetu
> by navázal tam, kde přestal. Ale tohle asi bude trochu více komplikovanější.

Tohle IMO JOSM dělá. Už mi dlouho nahrávání nespadlo, ale co pamatuji, tak
když mi spadlo, tak JOSM navázal.
Toto samozřejmě nemůže platit, když spadne samotný JOSM.

--
Petr