[Talk-cz] Bordel

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Úterý Květen 5 08:35:49 UTC 2015

> Tohle IMO JOSM dělá. Už mi dlouho nahrávání nespadlo, ale co pamatuji, tak
> když mi spadlo, tak JOSM navázal.

Problém nastane v okamžiku, kdy ten changeset zůstane dlouho otevřený.
Pak dojde k jeho automatickému uzavření a JOSM už navázat nedokáže.
Typicky to může nastat, když člověk pustí nahrávání velké várky přes
noc, jde spat a ráno pak zjistí, že třeba upadla síť. Bohužel s tím mám
taky blbou osobní zkušenost...

Petr