[Talk-cz] Bordel

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Úterý Květen 5 11:49:36 UTC 2015

Ahoj,

Petře, můžeš vytáhnout něco jako "SELECT changeset_id, user, COUNT(sirotci) ... GROUP BY
changeset_id v kterém uzly osiřely"? Namátkou to vypadá jen na pár changesetů. Rád bych vyloučil
chybu v Traceru.

Btw, nedávno jsem při nahrávání LPISu narazil na zajímavou haluz -- v changesetu se mi náhodně
zdvojily cesty LPIS polí. Duplikáty měly stejné tagy a sdílely všechny svoje uzly. Jako kdyby JOSM
nahrál část nových cest a relací dvakrát za sebou. Objevil jsem je až za měsíc v Osmose, byl to
jeden konkrétní changeset. Tracer to (doufám) udělat nemohl, to bych hned viděl, dvojitá pole měla v
JOSM tmavší barvu.

Martin