[Talk-cz] Bordel

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Úterý Květen 5 19:37:14 UTC 2015

Ahoj,

Dne Út 5. května 2015 13:49:36, Martin Švec - OSM napsal(a):

> Petře, můžeš vytáhnout něco jako "SELECT changeset_id, user, COUNT(sirotci)
> ... GROUP BY changeset_id v kterém uzly osiřely"? Namátkou to vypadá jen na
> pár changesetů. Rád bych vyloučil chybu v Traceru.

já nemám historii, takže nemůžu nalézt changeset, ve kterém uzly osiřely, ale
s vysokou pravděpodobností to bude ten changeset poslední. Ledaže by někdo
tyto sirotky editoval; těžko.

Přikládám group-by changeset i group-by user. <sarkasm>Výsledek asi málokoho
překvapí</sarkasm>.

> Btw, nedávno jsem při nahrávání LPISu narazil na zajímavou haluz -- v
> changesetu se mi náhodně zdvojily cesty LPIS polí. Duplikáty měly stejné
> tagy a sdílely všechny svoje uzly. Jako kdyby JOSM nahrál část nových cest
> a relací dvakrát za sebou. Objevil jsem je až za měsíc v Osmose, byl to
> jeden konkrétní changeset. Tracer to (doufám) udělat nemohl, to bych hned
> viděl, dvojitá pole měla v JOSM tmavší barvu.

Tohle se občas, ale opravdu jen občas stane. Nejsem si úplně jist, zda je to
softwarem nebo člověkem. Spíš to přisuzuji sobě. Nicméně - pokud jsou oba
polygony naprosto stejné, JOSM, doufám, že vždy, zařve. Stalo se mi ovšem i
to, že nebyly naprosto stejné. Sdílely třeba všechny uzly až na jeden. To může
IMO vzniknout tak, že když se tracuje podruhé, je to jiná situace - na daném
místě už landuse je.

Co se týká povšimnutí si duplicity, tak nevím, o jaké tmavší barvě to píšeš -
to asi hodně závisí na nastavení JOSM.

Mám tu skript, který umí najít duplicity či téměř duplicity z LPIS, tak jsem
ho teď pustil, ono to bude nějakou dobu chroupat.

--
Petr