[Talk-cz] Bordel

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Květen 5 20:14:28 UTC 2015

Dne 5.5.2015 v 22:03 Martin Švec - OSM napsal(a):
> Ahoj,

> :-))
>
> Díky, mrknu na to, příležitostně. Vidím tam i sebe, třeba něco zjistím z
> logů. Nepamatuju si, že by mi JOSM v posledních měsících křupnul při
> uploadu.

> Já podezírám upload changesetu do OSM. Ty cesty a relace byly _naprosto_
> identické, proto je taky našlo Osmose. JOSM validace nic nehlásila, to
> bych ven nepustil, a trasované polygony vizuálně hlídám jak jen to jde.
> Každopádně je dobré se občas mrknout do Osmose na svoje chyby. ;-))
>
> Martin

Cus, ad BTW: nedavno sem nekoho pres web upozornoval na to, ze se mu
povedlo zdvojit cesty (uzly byly totozny, jen pres ne vedla jak puvodni,
nerozdelena way, tak nova, rozdelena), zeby nejakej bug v JOSM? Vyrabel
rychlostni omezeni a pritom zjevne way rozdeloval, ale jak se u to
povedlo takhle ... .