[Talk-cz] Bordel

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Úterý Květen 5 20:03:24 UTC 2015

Ahoj,

Dne 5.5.2015 v 21:37 Petr Vejsada napsal(a):
> Ahoj,

> já nemám historii, takže nemůžu nalézt changeset, ve kterém uzly osiřely, ale
> s vysokou pravděpodobností to bude ten changeset poslední. Ledaže by někdo
> tyto sirotky editoval; těžko.
>
> Přikládám group-by changeset i group-by user. <sarkasm>Výsledek asi málokoho
> překvapí</sarkasm>.

:-))

Díky, mrknu na to, příležitostně. Vidím tam i sebe, třeba něco zjistím z logů. Nepamatuju si, že by
mi JOSM v posledních měsících křupnul při uploadu.

> Tohle se občas, ale opravdu jen občas stane. Nejsem si úplně jist, zda je to
> softwarem nebo člověkem. Spíš to přisuzuji sobě. Nicméně - pokud jsou oba
> polygony naprosto stejné, JOSM, doufám, že vždy, zařve. Stalo se mi ovšem i
> to, že nebyly naprosto stejné. Sdílely třeba všechny uzly až na jeden. To může
> IMO vzniknout tak, že když se tracuje podruhé, je to jiná situace - na daném
> místě už landuse je.

Já podezírám upload changesetu do OSM. Ty cesty a relace byly _naprosto_ identické, proto je taky
našlo Osmose. JOSM validace nic nehlásila, to bych ven nepustil, a trasované polygony vizuálně
hlídám jak jen to jde. Každopádně je dobré se občas mrknout do Osmose na svoje chyby. ;-))

Martin