[Talk-cz] Jak rozeznat/značit cyklostezku/zákaz vjezdu/dopravní obsluhu

hanoj ehanoj na gmail.com
Úterý Květen 12 22:21:59 UTC 2015

> Nicméně teda možná bych měl svůj dotaz mírně rozšířit, původně mi šlo hlavně o
> to jak poznat, že něco, co vypadá jako cyklostezka, skutečně cyklostezkou je,
> konkrétně v tomto případě:
*** když pominu občasnou obecnou nedokonalost v umístění značení, tak
cesta označená dopravní značkou B11 nebo C8 je pro své dominantní
uživatele totožná. [1] Jisté nuance funkce takové cesty lze vnímat
dodatkovou tabulkou z hlediska obsluhy pozemků přilehlých k
cyklostezce. Tedy bych se spíše zajímal, jak ta komunikace prakticky
funguje:
* cyklostezka=>cycleway
* pravidelné zásobování/příjezd k nemovitosti po příjezdové komunikaci=>service
* lesní odvozní cesta=>track
* polní cesta pro zemědělskou techniku=>track.

ha
hanoj
[1] http://www.sfdi.cz/soubory/obrazky-clanky/poskytovani-prispevku/cyklisticke-stezky/2008_sprinter.pdf#page=6