[Talk-cz] Kde má být adresa?

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Středa Květen 13 07:41:14 UTC 2015

Ahoj,
adresy u nás se převážně importují z RÚIAN
(viz http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:RUIAN#Adresy_SO_a_adresn.C3.AD_m.C3.ADsta_.28AM.29)
a tam jsou uvedeny jen jako body, takže tuto logiku v OSM zachováváme.
Hlavním důvodem je, že jeden dům může mít více čísel orientačních
a dokonce i čísel popisných. Opravovat bys to tedy neměl.

Zdraví,
 Dalibor