[Talk-cz] Kde má být adresa?

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Květen 13 07:54:17 UTC 2015

Dne 13.5.2015 v 9:41 Dalibor Jelínek napsal(a):
> Ahoj,
> adresy u nás se převážně importují z RÚIAN
> (viz http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:RUIAN#Adresy_SO_a_adresn.C3.AD_m.C3.ADsta_.28AM.29)
> a tam jsou uvedeny jen jako body, takže tuto logiku v OSM zachováváme.
> Hlavním důvodem je, že jeden dům může mít více čísel orientačních
> a dokonce i čísel popisných. Opravovat bys to tedy neměl.

Zdar,
v RUIAN je kupodivu vzdy vazba na geometrii (pochopitelne pokud
existuje). A uz se to tu resilo nejmin 50x. Adresa na budove je tudiz
daleko spravnejsi stav, ac by jeste o poznani lepsi byl adresa v relaci
(protoze pak tech adres muze byt vic). Jenze s tim prozmenu dost
pravdepodobne nebude umet fungovat vubec nic.