[Talk-cz] software pro navigaci (hlavně auto)

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Středa Květen 13 11:07:01 UTC 2015

Mapfactor je sice technologicky na dobré úrovni, ale dělá ho člověk bez
grafického cítění, bohužel. Po chvíli zkoušení jsem musel odinstalovat, neb
se na to nedalo dívat.

Zatím jsem skončil u navigace se jménem "GPS Navigace BE-ON-ROAD" a její
kopie "Offline maps & Navigation". Má občas problémy při znovu spuštění a
musí se nejprve killnout, ale jinak naviguje dobře a český hlas zní
příjemně (na rozdíl od OsmAnd)