[Talk-cz] software pro navigaci (hlavně auto)

Jose Riha jose1711 na gmail.com
Středa Květen 13 11:20:07 UTC 2015

ja som raz skusil BOR a ihned zavrhol, pretoze update podkladov ma strasny
sklz (u navigatoru minimalne raz do mesiaca) a takisto nevedeli napr.
interpretovat znacku bollard - ale mozno na tom uz zapracovali. ta
graficka stranka u navigatora nestoji za vela, to je pravda.

z platenych veci je tu este scout (by skobbler). lenze ten zas nevie
cestinu.